نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4132
-
الف
+

کدام بازیگر بالیوود نقش «دایان چاند» اسطوره هاکی هند را بازی می کند؟

فلم سازان بالیوود قصد دارند فلم زندگی نامه «دایان چاند» اسطوره هاکی روی چمن هند را بسازند.

به گزارش آی فیلم 2، فلم سازان بالیوود قصد دارند فلم زندگی نامه «دایان چاند» اسطوره هاکی روی چمن هند را بسازند.

در حالی که «آبیشک چوبی» مصروف کار کردن روی فلم نامه این فلم است، انتخاب کرکتر مرکزی این فلم هنوز انجام نشده است.گفته می شود ممکن است «شاهرخ خان»، «وارون داوان» و یا «رنبیر کاپور» کرکتر مرکزی فلم «زندگینامه دایان چاند» را ایفا کنند.

«آشوک دایان چاند» فرزند دایان چاند، چندی پیش امتیاز ساخت این فلم را به کمپنی «منماهان شتی» واگذار کرد اما به دلایلی ساخت آن آغاز نشد اما با اعلام آبیشک چوبی پس از نگارش فلمنامه ساخت فلم از 2021 میلادی آغاز می شود.

دایان چاند یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ ورزش هاکی و نماینده تیم هاکی هندوستان از سال 1926 تا 1948 بوده است  و در 185 بازی ای که انجام داده ، بیش از 400 گل به ثمر رسانده و 3 بار هم برنده مدال طلای المپیک در سال های 1928، 1932و 1936 میلادی شده است.

وی به دلیل کنترول عالی توپ، با عنوان «جادوگر» شناخته می شد ، چاند آخرین بازی بین المللی خود را در سال 1948 انجام داد. دولت هند سومین نشان ملی پادما بوشان را در سال 1956 به او اعطا كرد. تولد وی نیز به عنوان روز ملی ورزش در هند (29 آگست) گرامی داشته میشود.

گفتنی است شاهرخ خان برای نقش آفرینی این نقش بسیار محتمل تر از وارون داوان و رنبیر کاپور به نظر می رسد اما به گفته  آبیشک چوبی فلم نامه باید به بهترین شکل نگارش شود و بعد از آن کرکتر مرکزی انتخاب شود.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر